Jak kupować?

Jak kupować w naszym sklepie

Robienie zakupów w naszym sklepie jest bardzo proste. Nasz asortyment został podzielony zarówno na marki, jak i na kategorie. Jeśli chcą Państwo znaleźć produkt należący do jednej z naszych marek, prosimy wybrać opcję „nasze marki” znajdującą się pod logo sklepu.
Z produktami można również zapoznać się korzystając z ich spisu, znajdującego się z lewej strony, podzielonego na kategorie np. sprzęt domowy fitness, sprzęt profesjonalny fitness i podkategorie np. bieżnie, rowery stacjonarne.

Po wybraniu kategorii lub podkategorii pojawia się lista produktów wraz z najważniejszymi informacjami o każdym z nich. Z listy można wybrać konkretny produkt klikając nazwę produktu bądź jego zdjęcie. Wówczas nastąpi przejście do karty produktu, zawierającej szczegółowe informacje.

Jeżeli szukacie Państwo konkretnego towaru i znana jest Państwu jego nazwa, wygodnie będzie skorzystać z opcji wyszukiwania, znajdującej się u góry, po prawej stronie.

Mogą Państwo dokonywać zakupów zarówno jako posiadacze konta użytkownika w naszym sklepie, jak również bez logowania się.

Jeśli podjęli już Państwo decyzję o zamówieniu konkretnego produktu, można go zamówić/kupić poprzez kliknięcie opcji „do koszyka”. Jeśli chcą Państwo odłożyć decyzję i obserwować produkt można go dodać do przechowalni. Z przyjemnością odpowiemy również na wszelkie Państwa pytania dotyczące naszych produktów, w tym celu na karcie produktu prosimy o skorzystanie z opcji „zapytaj o produkt”.

W celu dokonania zakupu produktów znajdujących się w koszyku, prosimy Państwa o wybór opcji dostawy oraz płatności, a następnie o podanie danych niezbędnych dla potrzeb realizacji zamówienia. W przypadku posiadaczy konta w naszym sklepie, system wykorzysta podane wcześniej dane bez konieczności ponownego ich wprowadzania.

Dostępność towaru

Na karcie każdego produktu, zawierającej szczegółowe informacje o nim podana jest również jego dostępność: wysoka/średnia/niska.
Dokładamy wszelkich starań, aby dostępność wskazana na karcie produktu była zgodna ze stanem faktycznym, ale ostateczne potwierdzenie dostępności oraz realizacji zamówienia otrzymacie Państwo drogą mailową po złożeniu zamówienia.
Czas wysyłki produktów dostępnych wynosi do 5 dni roboczych, chociaż zwykle trwa około 2 – 3 dni.
W przypadku przesyłek produktów, których waga przekracza 30 kg, dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej obejmuje tylko dostawę pod wskazany adres, bez usługi wniesienia.

Po otrzymaniu mailowego potwierdzenia zamówienia możliwy jest również osobisty odbiór towarów w siedzibie naszej firmy, dane kontaktowe znajdują się w dolnej części strony.
Serdecznie zapraszamy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00. Przy odbieraniu produktów, celem uniknięcia pomyłek, mogą Państwo zostać poproszeni o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.

Sprawdzanie stanu zamówień – konto użytkownika

Potwierdzenie zamówienia wraz z terminem realizacji zamówienia otrzymacie Państwo drogą mailową. Jeżeli okaże się to niezbędne możemy również kontaktować się z Państwem telefonicznie. Aktualny status realizacji zamówienia mogą Państwo sprawdzić z użyciem konta klienta, wykorzystując do logowania hasło podane przy rejestracji. Aby wyświetlić konto klienta prosimy skorzystać z opcji „Moje konto” widocznej u dołu strony

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl